Skargi i wnioski
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
- drogą pocztową na adres:
Wrocławskie EyeLaser Center sp. z o.o.
ul. Oławska 9, 50-123 Wrocław - osobiście w sekretariacie lub u pielęgniarki koordynującej w rejestracji przychodni
- drogą elektroniczną na adres e-mail: info@eyelaser.pl
- telefonicznie pod numerem 71 344 80 80
Skargi i wnioski można składać też do oddziału wojewódzkiego NFZ i Rzecznika Praw Pacjenta RP.
Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia:
- adres: Joannitów 6, 50-525 Wrocław – przyjmuje w sprawach skarg i wniosków
- telefon: 71/ 79-79-111, 112, 134
- e-mail: skargi@nfz-wroclaw.pl
- strona internetowa: https://www.nfz.gov.pl/o-nfz/skargi-i-wnioski/
Rzecznik Praw Pacjenta RP:
- bezpłatna Telefoniczna Informacja Pacjenta:
- telefon: 800 190 590
Czynna pn. – pt. w godz. 8.00 – 18.00 oraz w soboty w godz. 8:00 – 16:00. - Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
adres: Młynarska 46, 01-171 Warszawa
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl - Sekretariat:
telefon: 22 532 82 50
fax. 22 506 50 64 - strona internetowa: https://www.gov.pl/web/rpp/kontakt